Water… ook uw zorg!

woensdag 05 november 2008 08:54

Op 6 november organiseert LTO Glaskracht Westland een debat tussen kandidaten voor de waterschapsverkiezingen. Ook ChristenUnie lijsttrekker Pieter Jan Hofman hoopt acte de presence te geven.

Voor deze bijeenkomst heeft het bestuur van LTO Glaskracht Westland heeft het volgende persbericht uit doen gaan.

"Water, we gebruiken het dagelijks. Of het nu thuis uit de kraan komt, door de WC spoelt, in de sloot loopt of in het bedrijf gebruikt wordt. We krijgen steeds indringender met water te maken, goed water wordt schaarser, afvoer van vervuild water wordt duurder. Het klimaat wordt grilliger, de kosten voor calamiteitenopvang bij hevige regelval stijgen. Delfland wil deze kosten onevenredig bij glastuinbouw leggen. De waterbelangen voor de glastuinbouw zijn in tien jaar tijd sterk toegenomen. Het veiligstellen van deze belangen in het waterschap verdient grote aandacht. Ook van u ... als lid van LTO Glaskracht Westland.

In november wordt er voor de komende vier jaar een nieuw bestuur van het waterschap Delfland gekozen. Er ligt een hele grote noodzaak om goede contacten te hebben met bestuurders in het waterschap. LTO Glaskracht Westland houdt op 6 november een debat met enkele kandidaten. Vervolgens wil LTO Glaskracht Westland uw steun vragen voor kandidaten die gaan voor de belangen van de glastuinbouw. Dat schept een band met de toekomstige bestuurders, die band zullen we de komende jaren hard nodig hebben.

Daarom is uw aanwezigheid op 6 november en uw stem op de kandidaten heel belangrijk.

De avond wordt gehouden in Fleuresto Honselersdijk en begint om 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur.

Wij zien u graag op donderdag 6 november aanstaande!

Bestuur LTO Glaskracht Westland"

Zie ook bijgevoegd artikel.

‘Waterdebat LTO Glaskracht Westland’

Reacties op 'Water… ook uw zorg!'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.